سوره حمد


قرآن سر تا سر دارای اعجاز در زندگی مادی و معنوی می باشد که اگر ما با معرفت تلاوت کنیم حتما اثرات آن را خواهیم دید. لذا در اثرات سوره های قرآن اثرات عجبیبی ذکر شده که هر کدام یک معجزه ای می باشند. اما در سوره های قرآن آنچه که خیلی اثرات معجزه آسایی از آن ذکر شده است سوره مبارکه حمد می باشد که در کمتر سوره ای یافت می شود.

«سوره حمد» نسخه‎ای است برای درمان همه آلام جسمی و روحی. و چون انسان «العیاذ بالله» بیمار شد، راحت‎ترین درمان و کم ‎هزینه‎ ترین درمان، خواندن سوره حمد است.

«صادق آل‎ عبا» فرمود: «چنان‎چه بر مرده‎ای 70 بار سوره حمد خواندید و زنده شد تعجب نکنید.» (اصول كافى)



:: موضوعات مرتبط: سوره ها، ،
نویسنده : زینب اثنی عشری-حنانه روح الامینی
تاریخ : پنج شنبه 7 فروردين 1399
زمان : 10:31
معجزات پیامبر ص که در قران آمده است.
| ادامه مطلب...

 
1)قرآن کریم بزرگترین معجزه پیامبر اکرم (ص) است. در قرآن آیات متعددی وجود دارد که معجزه بودن این کتاب الهی را ثابت می کند ,برای نمونه تحدی قرآن بهترین دلیل بر اعجاز قرآن است که می فرماید: اگر در این کتاب که بر بنده خود نازل کرده ایم شک دارید سوره ای همانند آن بیاورید. و تا امروز همه انسان ها از آوردن حتی یک سوره مانند کوچک ترین سوره های قرآن عاجز بوده و تا ابد نیز عاجز خواهند بود. 
 
2)علاوه بر این آیات فراوانی نیز در قرآن وجود دارد که بخشی از آنها از جهتی معجزه پیامبر اکرم (ص) به حساب می آید؛ نظیر اخبار از آینده، اخبار گذشتگان، معارف بلند الهی و ...؛ زیرا مردم از طریق پیامبر اکرم (ص) با این مطالب وحیانی آشنا شده اند, برای مثال دو نمونه عرض می کنیم : عاص بن وائل، پیامبر(ص) را به علت نداشتن پسر، ابتر می نامید ، پیامبر (ص) وی را ابتر و نسل خودش را کوثر نامید.[2] این پیش بینی محقق شد و نسلش بعداز پسرانش منقطع شد ولی نسل پیامبر هم چنان پابرجاست.
 دیگر مثال خبر از غلبه روم بعد از آن که از سپاه ایران شکست سختی خورده بودند میداد: "رومیان مغلوب شدند! (و این شکست) در سرزمین نزدیکى رخ داد امّا آنان پس از (این) مغلوبیّت بزودى غلبه خواهند کرد".
 


:: موضوعات مرتبط: حضرت محمد ص، ،
نویسنده : زینب اثنی عشری-حنانه روح الامینی
تاریخ : چهار شنبه 6 فروردين 1399
زمان : 18:41
نامه ای به حضرت مهدی ع


کاربر عزیز!

لطفا در صورت تمایل نامه ای به امام زمان عج بنویسید و برای شماره زیر ارسال کنید.

09913812304

لازم به ذکر است که بین شما عزیزان قرعه کشی میشود و جایزه داده خواهد شد.

شادو پیروز باشید.



:: موضوعات مرتبط: پیامبران و معصومین، ،
نویسنده : زینب اثنی عشری-حنانه روح الامینی
تاریخ : چهار شنبه 6 فروردين 1399
زمان : 18:35

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.